Kızlar 7 aylık kızım var sepet beşiği var bi ay daha idare edebilir sonrasında park yatak mı alalım yoksa montesori yatak alıp odasına mı geçireyim çok kararsız kaldım ya. Park yatak alsam ne kadar süre kullanır ki? Yatak alsam erken mi olur 🥲 şimdiden gündüz orda yatırırım oyun alanı falan gibi olur diye düşündüm ama bilmiyorum siz ne diyorsunuz?