Hanımlar anne sütü dipfrize koydum 2 ay kaldı 1 yıl olmasına…. Oğlumda biberondan emmek istemiyor. Nasıl yapsam bilemedim. Nasıl vereceğim sütü… Başka bir anneye mi versem diyorum ama oda doğru olur mu bilemiyorum bir akıl verin nolur…. Ne yapayım bu anne sütlerini…