124 Kızlar Aptamil 2 numaramı yoksa Bebelac keçi sütlü 2 numaramı hipp kullanıyorduk ama artık bebeğim mamasinda sıkıldı ve içmek istemiyor ikisi arasında gidip geliyorum siz hangisini kullanıyorsunuz