Merhabalar. Arkadaşımın kızı için yazacağım bunları. Hemen hemen her gün sinir krizi geçiren ne yapsalar susmayan bi kızları var. En sonki olay annesi dişlerini fırçalamak istemiş istememiş ve başlamış bağırmaya istemiyorum diye. Gitmiş tuvalete girmiş burda kalıcam artık gidin yanımdan demiş anne babası için. Kendi saçlarını çekmiş yüzüne vurmuş kendini yerlere atmış. Anne babasına siz salaksınız b*ksunuz demiş. Uyku vaktiymiş biraz da ondanmış huysuzluğu ve yeni hastalık dönemi atlatmış. Sizin bu aylarda çocuklarınız nasıldı acaba arkadaşım adına soruyorum bi pedagoğa gitmeli mi ona göre bende ona fikir vereyim istiyorum. Teşekkür ederim