Kızlar size bisey sormak isityorum ben kayseride yaşıyorum soğuklar iyice geldi gece eksi 2 leri buluyor bende bu kış için kızıma yorgan yaptırdım aşırı kalin değil çok incede değil yorgan işte kombi de 38 derecede açık. Ben şimdi battaniye örtüyorum kızıma ama sanki üşüyormuş gibi rahat edemiyorum cunki ben kalın battaniye örtüyorum kızım da üşümesin diyorum yorgan örtüyorum ama sanırım sicakliyor ve yorganı atıyor üstünden siz çocuklarınızın üstüne ne örtüyorsunuz kıyafet i de kalın değil normal pijama takımı