Benşm bebeğim de aynı şekilde yapıyor bir süre takip ettim karnından yada bağırsaklardan gurultu geliyor gurultunun peşine kendini geri atıyor rahatsız olduğu belli zaten gaz problemi var sanırım o yüzden yapıyor bende ısrar etmiyorum kucağıma alıp gazını çıkarıyorum sakinleşince devam ediyorum emzirmeye 🤷 biraz uzun sürüyor emme işi ama ne yapalım