Rukito Doğduğundan beri meme mama şeklinde besliyorum ama mamadan çok çok acıkınca sadece 50 cc içiyor,onun dışında en fazla 30 cc.Memede de 10-15 dakika duruyor en fazla.Bu çocuk doyuyor mu?Nasıl anlayabilirim?
Uffsananebeslk Rukito zaten midesi küçük. Yer uyur. Ama sık sık besle sen. Kac dk kaldıgı önemli değil . Mesela yesin, 30 dk sonra yine emzir