Oglum 9 ay 3 gunluk oldu mama iciyor emmiyor fakat iki aydir uykular berbat vaziyette yarim saate bir uyaniyor ve naparsak yapalim uykuya cok zor geciriyoruz uykusunda cok kimildiyor surekli saga sola donuyor aglayark uyaniyor bazen de .atak haftasi bitti ama duzelmedi iki ay oldu ve sabrim tamamen bitti artik gercekten cok zorlaniyorum calisiyorum sabahlari ose gidiyorum sifir uykuyla..ve hala dislar gelmedi bunlar da etkiliyor olabilirmi? Yasindan sonra duzene girer diyolar ama ben suan o kadar umitsiz be gerginim ki hep boyle kalocak diye cok korkuyorum geriliyorum gerildikce cocugada yansiyo bu napacagimi bilmiyorum😢😢😢😢😓😓 bunu yazarken dahi iki kere kalkti😭