Ayazveannesi54 ben görünce yazayım dedim .oğlunuz 20 aylıkmis..tabiki doktor görür ve ne olması geretigini,neyi uygun gördüğünü söyler .
Benim oglum şu an 19 aylık..Ağustos başında 14,5 aylıkken sünnet oldu .biz lokal olur düşüncesindeydik..öncesinde gorsumek için gittik .muayene etmesi gerekiyordu..bunda bile oğlum çok ağladı .bezi açıldı , pipisine bakıldı falan .çok kısa bir islemdi .ama çok ağladı..doktor lokal için büyük olduğunu,durmayacagini , çocukta travma yaratacağını söyledi. Bu durumda en iyisinin genel olacağını söyledi..verdikleri anestezi uytacakti ama çok olmayacaktı..geceden aç olması gerekiyordu .sabah erkenden hastaneye gittik .damar yolu açıldı..kanlar alındı..bir bekleme süreci .sonrasında herşeyiyle yarım saat falan sürdü .tabiki sizi korkutmak istemem ayilma kısmı biraz sıkıntıliydi. Çok ağladı..daha sonrasında da her çiş yapısında çok ağladı.. bir haftaya toparladı .doktora kontrole bile gitmedik gerek olmadığını söylediler .eğer ki kanama morluk olursa gelin dediler..kolay şekilde atlatirsiniz inşallah siz de sünnet olayını..şimdiden geçmiş olsun