Kızlar Allahını seven yardım etsin.Dr önerisi ile 5 ay 5 günlük iken bebeğime ek gıdaya başladım. Havuç, bal kabağı, tatlı patates ile 1 çay kaşığı, 1 tatlı kaşığı, 1 yemek kaşığı şeklinde ilerledim ama bebeğime çok gaz yapınca acelem yok diyip bikaç gün ara verdim. Şimdi 3 gündür de kabak tattırdım. Şimdi sağolsun doktorumuz detaylı bilgi vermediği için bocalıyorum. Günde kaç öğün ve ne kadar vermem gerekiyor? Kimisi sadece tadımla kalırken kimisi 2.öğün denenmiş gıda vs veriyor. Sizin ilerlemeniz nasıl oldu ? Bir liste vs olan varsa paylaşabilirsiniz?