DENIZ1907 bizde de reflü var doğduğundan beri ama öyle oluk oluk bi kusması yok bazı günler aşırı kusuyor gaviscon toz veriyorum geçiyor bide ben salçalı kakaolu ürünler yememeye çalışıyorum mesela sucuk yediğimde çok kötü oluyor bebeğim reflü yatağında yatırıyorum sadece anne sütü alıyor ama yeğenime ilk reflü tanısı konuldu sonra kusmalar geçmeyince gavisconun dozu artırıldı en son kakasından kan gelince yapılan kan tahliliyle anlaşıldı bu konuda eşinizden çekinmeyin varsa bi problem mecbur çözülecek siz götürün doktora yapsınlar bi kan tahlili baksınlar bu önemli bir mevzu