Minikuzucuk benim oğlumda 19 aylık olmak üzere ve biz bu atopik dermatiti 3. Aydan bu yana çekiyoruz, Allah’ım çektirmesin🙏 ama çocuk için gerçekten çok zor. atopik dermatit için olan bütün kremleri denedim bize en iyi laroche posay experte geldi. Kaşıntı ve kızarıklığı söndürüyor. Kortizonlu krem bizde kullandık malesef, oda iyi geliyor fakat bıraktıktan sonra tekrarlıyor yine, süreklide kullanmak iyi değil o yüzden daha fazla kullanmak istemedim larocheye devam ediyorum. Onun dışında deterjanı şampuanı vücut losyonu ıslak mendilini katkısız olanlardan kullanıyoruz. Yünlü hiçbişey giydirmiyorum bütün kıyafetleri pamuklu ve birde su atopiyi tetiklediği için kuruluk kaşıntı ve kızarma yaptığı için doktorumuz mümkün olduğu kadar az banyo yaptırın demişti o yüzden haftada bir kere banyo yaptırıyorum ve çıkar çıkmaz vucudunu komple nemlendiriyorum.