Kızım 5 yaşında 2 gündür ateşi ara ara yükseliyor.. Şuan ateşi yok ama bir anda uykudan uyandi gözleri fal taşı gibi açık. Anne ben kac kiloyum anne kardesimle oynayacam. Gibi sersemce konuştu.. ayaga kalkti odaya koştu kardeşinin oyuncağını aldi geri birakti geldi.. Babasını gordu antrede görüşürüz baba dedii. Yani hic normal davranmadi. İc ates yani soguk ates te havale gecirenler tuhaf hareketlerde bulunup sersemce konusuyorlarmis.. sizce olabilir mi yani .. korktum ister istemez..