Minikbebe bizim 3cü zaten kazayla oldu yani hamile olduğuma bile şok oldum yoksa bile isteye yapmadık😅iki çocuk yeter bana kalsa tek çocuk da yeter sevgini ilgini ver o duyguyu tat tamam yeterli😅kardeş çok güzel ama işte bütün yük kadında ev işi yemek temizlik ne bilim zor oluyor hiç bişeye yetemiyorsun her işi yarım yamalak yapıyorsun mesela suan çocuklar uyudu temizlik yapıyorum sil süpür bulaşık cunku gündüz yetişmiyor.3 oglan 9yasında 5yasında3ay sonra 2 yaşına girecek olan minik erkek çocuk bide ayrıca zor tabi ki seviyorum ama önceki aklım olsa daha dikkatli olurdum neyse nasip diyelim 2cocuk yeter bence gerisi sana eziyet iş bitmiyor neyse olana çare yok Allah sağlık versin bakarız hayırlısıyla sağlıkla büyüsünler napalım ☺️