Merhaba güzel anneler 😍 bir iki haftadır oğlum hafif hafif adım atmaya başlamıştı, ama artık bugün iyice sıraladı maşallah 🥰 sizler ilk adım attığında neler yaptınız benle paylaşır mısınız? Ben Tekirdağlıyım, bizde adım ekmeği derler poğaça tarzında yapılır yakınlara dağıtılır. Birkaç tanesinin içine bozuk para konur onları kime verdiysen o da bebeğe hediye alır 😂 sizlerde var mı böyle adetler tam olarak neler yapıyorsunuz, duası var mıdır?