Kızlar bebeğim 4,5 aylık 1 haftadır gece uykusunda uyuduktan yarım saat sonra ağlıyor. Ancak gözleri kapalı. 10 dk çok ağlıyor. Sonrasında sakinleştirip geri uyutuyorum. Dün sakinleşip uyumasına rağmen en az bi 6 kez ağlayıp uyandı. Sebebi neden bilen var mı? Başına gelen var mı?