Minikkoalammm Alerjik yeğenimin bezinde kanlı kaka var, benek benek . Yarın doktora götürecektiler, sizce bugün goturulmeli mi nasıl bir tedavi oluyor yardimci olursanız sevinirim
leopar Minikkoalammm muhtemelen alerji doktora şimdi götürse acil bakar oda sanırım yarın polikliniğe götürün der anne bugün ne yemiş onu düşünsün süt alerjisi bence
NiLDeRiN Minikkoalammm muhtemelen süt ürünlerine alerjisi vardır. İçinde süt ve süt ürünü olan her şeyi kesin bir kaç güne kalmaz diye düşünüyorum. Paketli gıdalar da tüketmeyin peynir altı tozu bulunuyor. O da tetikliyor. Diyeti güzel yapsrsanız rahatlar Çabucak . Geçmiş olsun .
Nebahat123 Minikkoalammm özelden atma şansın var mı acaba fotoğrafını.. Bizde de vardı kana benzeyen pembemsi bi tondu ama bidaha tekrsrlsmadı
Ecemoz1 Acilde kan alıp delik deşik ediyorlar. Enfeksiyon düşünüyolar. Önce alerji doktoru görsün kesinlikle. Bana doktorum kızmıştı sakın sakın acile götürme diye. Diyete girince düzelir korkulacak bir şey yok. Randevu bulmak zor olabiliyor sürekli kontrol etmekte fayda var
Ecemoz1 Yer fıstığı, tahin helvası, susam, süt ürünleri paketli her türlü gıda vs. Benim bebeğimde bnlar kan yapıyordu. Arkadaşınız düşünsün mutlaka ne yedi bir önceki gün ya da o gün
Ecemoz1 Tedavi annede bitiyor emziriyorsa diyet uygulanıyor. Mama kullanıyorsa rapor çıkarılıp alerjik mama tüketmek durumunda kalıyor