Bilge_94 Doğduğundan beri burası kızarık bu ara da böyle kabuk kabuk oluyor sebebi nedir 
Ysmndmrl Bilge_94 bubyatz birşey benim başımada geldi herşeyini yıkayıp üyüleyen ben pusetini yıkamayı hiç düşünmemişim bşrde örtüsüz kullandım pusetten olmuştu kafasını koyduğunuz yerlere dikkat edin oturduğunuz koltuğa bile örtü serin ufacık bir tozdan mikroptan alerji olabilir
Ecemoz1 Egzama gibi de sanki. Süt alerjisi olabilir mi. Pişik kakada mukus kan gürültülü kaka huzursuzluk falan varmı
Nebahat123 Ecemoz1 piştikten kastınız nedir acaba, geçmeyen ve ciddi bir pişik mi? Benim bebeğimde her kaka yaptığında pişik oluyo ama geçiyo. Normal çiş yaptığında mesela hiç pişik olmuyo ama kaka yapınca oluyo sonra bidaha ki kakaya kadar pişik olmuyo geçiyo
HazalZeynep Bizimde ense kısmı kızarık bazen çok belki oluyor bazen yok gibi Doğum lekesi dedi doktorumuz buda o şekilde galiba