Allahım inşallah ataktandır ve düzelir diyorum ya diğer türlü mamayı bırakmak istemesini falan düşünemiyorum bile çünkü ek gıdada yediği tek şey yoğurt ve meyveli öğünler sebzeyle yaptığım bir şeyi bitirdiğini hiç görmedim 👀 offf bu ayda mama meme reddi yaşayıp düzelen var mı acaba nasıl atlattınız ne kadae sürdü?