Aylizzmm hayır gebelik olduğu için değil adetiniz uzun süre gecikmis muayene olun yine de diye dedim 😊 yoksa gebelik olduğunu sanmıyorum testte illa çıkardı. Doğumdan sonra 1 sene gecikmelerin olması normal diyor doktorlar da. Gebelik olma ihtimali şuan sıfır gibi. Ben kan sonucunu elime alıp negatifi görünce adet oldum herhalde stres olduğum için olmadı bir rahatlama gelince de oldum öyle düşündüm 😁