Havvasareee yaz kış mutlaka çıkıyoruz. Öğle uykusundan önce çıkarıyorum genelde, hem daha güzel uyuyor eve dönünce. Sonra zaten yemek telaşı, eşim geliyor biraz beraber oynuyorlar. Biraz biz beraber oynuyoruz. 9’da uyku rutinine geçiyoruz. Banyo ninni masal derken bitiyor gece.