Kızlar bebeğim yarık damak doğdu 9.ayında ameliyat olacak henüz 1 aylık. Gebelikten önce sigara kullanıyordum gebelik planladığım an tak diye bıraktım 11 aydır hiç içmiyorum. Şimdi bebeğimin hastalığı çok ağır gelmeye başladı stresimi bir türlü atamıyorum inanın çok zor bi durum. Sorum şu sigara içtikten ne kadar sonra nikotin gidiyor vücuttan? Mesela 1 tane gece içsem , öncesinde sağdığım sütten versem kaç saat beklemem lazım tekrar sütü vermek için acaba ? Lütfen emzirirken sigara mı içilir modlara girmeyin ben de biliyorum içilmeyeceğini sadece bir yolu vR mı onu araştırıyorum..