Sevgi1 6 aylık dünden beri sürekli anne anne anne diye ağlıyor sevinsem mi uzulsem mi bilemedim anne demeyi öğrenmiş ama aglarken babasi çok kiskandi tabi hemen bana veriyor al annesi al bunu diyo 😁 sizin bebekler ne zaman anne baba dedi
Bebegim_0406 Sevgi1 çok erken değil mi maşaAllah😊 biz de daha 4 aylığiz o günleri sabırsizlikla bekliyorum
Onedroplove Sevgi1 oğlum ilk 6 aylıkken baba dedi dede dedi ama bilinçli bir şekilde ilk 9 aylıkken baba dedi ben maalesef bu duyguya oğlum 1 yaşında iken Nail olabildim çok geç anne dedi 😂
Elele Sevgi1 benim bebeğim de beş aylıkken falan başlamıştı annii annii diye ağlamaya çok tatlıydı ama başka kelimeler öğrenince eskisi kadar anne demiyor artık daha geçen gün babamm babamm diye sesler çıkarıyodu🙈
Rzgr Sevgi1 oglum 2. Atinda annnii diyordu bugun 7 aylik olduk 6. Ayimizda anne demeye basladi. Dun annemle telefinda megafon acik konusuyorduk anneanne dedi. Hadi dedi. Ama baba demedi eşim cok sinir oluyor🤗🤗
Sevgi1 Bebegim_0406 valla diyordu arada aslında ama biz erken daha bize öle gelmiştir ağzından çıkmıştır fln dedik babasına dün gece bak anne diyor dedim yok ya öle çıktı agzindn dedi sonra bı başladı anne anne diye ağlamaya 😂
Sevgi1 Onedroplove olsun geç olsun güç olmasın babasi kıskanıyor sende öğret o zaman baba demeyi diyorum baba baba babamm diyo öğretiyor 😅
Sevgi1 Onedroplove olsun geç olsun güç olmasın babasi kıskanıyor sende öğret o zaman baba demeyi diyorum baba baba babamm diyo öğretiyor 😅
323aysyllmz Benim bebeim de 4 aylik anne diye ağlar çok net anlasiliyor. . İnga ve anne diye aglamasinin farki😎😂 ben sürekli anne anne diye tembihliuordum bence ondan da oldu😂😂 baba da dior um ama daha diyemedi 😋😘😁😘
Onedroplove Sevgi1 aynen öyle canım ama eşimle işten gelince önce benim kucağıma atlıyor O zaman nasıl kıskanıyor neymiş efendim bende süt varmış 😂😂😂
Ececavus İlk baba desin istiyorum alıştırmalar yapıyorum heceleyerek hep baba kelimesini tekrarlıyorum çünkü babası cok düşkün kızıma ☺️☺️