Liyabebekk üçüncü çocuğumu büyüttüm sobalı evde bebek hep soba odasında zaten çıskrmyorsun ki hatta büyük rahatlık sobayı yakınca akşamları yanına indiriyorum altını açıyorum bi güzel rahat ediyor oymuyor yoruluyor hop beşiğe bi ince battaniyeyle kundak yapıyorum üstüne de mi kalın battaniye ve bi eşarpla örtüyorum ne sıcak ne soğuk gece de sobayı kapatıyorum iki üç saatte bşr açıyorum içeri hemen ısınınca geri kapatıyorum hiç korkma canım