Umutaras13 Arkadaşlar süt arttırmak için aldım nasıl tüketmem gerekiyor en güzel kaynatarak mı yoksa o şekilde yemek mi ?
livanurvealpinannesi61 Umutaras13 2 türlü de denedim hiçbir faydası olmadı bana. Bol su için süt olması için.
Glrmila Umutaras13 ilk 3 ay kdr hergun cnm ictim sekersiz komposto yaparak. Kurudut ,ayva, kuru incir kuru uzum karisik yapardim
Glrmila Umutaras13 normal kurudutu günlük yiyebilirsiniz yiyemiyorsaniz kaynatıp icin farketmez yanındada bol su icin yarasın şifa olsun süt olsun inşallah