Cemrem19 Dolapta bayadır duran yumurtalarım var üç ayı geçmiştir kızım doğduktan sonra mutfağa çok giremediğim için kaldılar bayatlamış mıdır atmam mı gerekir süresi ne kadar oluyo bilen var mı acaba