Kızlar kızım 3 haftadır grip ve burnu akıyor. Öksürüğü de vardı ama azaldı şükür. Doktora gittiğimizde doktor antibiyotik verdi antibiyotik verdikten sonra gözlerinden sümük gibi sürekli çapak akıyor. Antibiyotiği kestim sadece iburamin veriyoruz ama bi türlü iyileşmiyor. Burnu hala akıyor, gözleri kızarık. Var mı bunu yaşayan