Denizanasi92 Balıkesir’den alırdım önceden rengi kırmızı falan olurdu. Suyla karıştırıp içerdik çok lezzetliydi. Geçen bir yerden oğlum için aldım bi açtım aynı pekmez gibi kokusu falan. Hangisi doğrusu kullananlar yazarsa sevinirim
Benisahtesevme2 Denizanasi92 trendyoldan aldım soğuk sıkım rengi koyu pembe suyla verıyorum oğluma açık pembe oluyor pekmeze benzemiyor doğal ce guvenılır aldığım yer
_YanakReisinAnnesii Denizanasi92 ay bende geçen bi yerden aldım ve ayni dediginiz gibi , çok koyu pekmez gibi tadı ve rengi var bebeğim içmiyor o yüzden 😬
Kubrasolmmaz Denizanasi92 benim bildiğim siyah gibi olur heryerden alınmıyor maalesef insan güvenemiyor
livanurvealpinannesi61 Mavi2020 köyceğiz marka da şeker var içeriği doğal değilmiş Bi instagram da gördüm Bi anne analize göndermiş şeker falan varmış içinde. Doğal değilmiş.
Mavi2020 livanurvealpinannesi61 sertifikası ile birlikte geliyor aslında alalal ya kime güvenicez bunu duymamıştım teşekkür ederim
_YanakReisinAnnesii Benisahtesevme2 içeriği tamamen doğal değil mi ? Bende alayım oğluma meyve suyu gibi veriyorum çok seviyor ama tadı güzel olursa tabi ki 😂
Benisahtesevme2 _YanakReisinAnnesii evet tamamen doğal ve soğuk sıkım tadı cok güzel meyve suyu olarak kahvaltıda veriyorum 😀
Aysunnn65 Denizanasi92 tarım Kredi kooperatifleri marketlerinde vardı ama yinede emin olamadım organik die gördüm