D_vitamini ben kahvaltıda zeytin zeytinyağı , Tahin pekmez yumurta bal yiyorum . Öğlen protein ağırlıklı besleniyorum . Tavuk et pilav , çorbalar normal şekilde . Canım tatlı çekince vegan sarelle gibi ürünler var ondan var evde . Üzerine muzla cevizle birlikte yiyorum. Dışarıda çok zor durumda kalırsam mutlaka sorarak döner , lahmacun , kebap yiyorum .