Kızım 8 buçuk aylık. Gündüz uyutmak ayrı çile, gece uyutunca 2 saatte bir uyanması ayrı çile. Uykuya hasret kaldım. Zombi gibiyim. Uyumadan evvel muhallebi yediriyorum (keçiboynuzu unu, yulaf unu, pirinç unu) asla bana mısın demiyor. Bu bir dönem mi biticek mi ne olacak ya…