Kızlar ya kızım 14 aylık resmen çok değişti çok usluydu taki 14. Ayına gün alana kadar vuruyor beni kendini yerlere atiyor değişik hareketler bişey zaten yemiyo zorla verince de ağlıyor kendini yerlere atiyor bana vuruyor kızımı taniyamiyorum artık ilk defa böle görüyorum şimdiye kadar uslu bi bebekti inşallah ataktir ve geçer hemen yoksa gerçekten hiç iyi bi hâl değil yaptığı