Tasfamily 6 aylık sol eliyle 3 kez falan kafasına vuruyor arada. Sanki hakim olamıyormuş gibi. Tek eliyle yapınca endişelendim. Birde koltukaltından tutup adım attırmaya çalışınca sağı atamıyor sanki. Doktora götüreceğim ama yaşayan varsa diye sormak istedim
Bentuce25 Tasfamily kızınızın son durumu nedir doktora gittiniz mi tam 6 aylık bizde de aynı durum var dizine vurup duruyor sanki istemsizce yapıtor gibi
buse232 Bentuce25 oğlum 6 aylık olacak neredeyse.. kendim elini tutup elime vurdururdum veya masaya.. güler hoşuna giderdi. Bu aralar öğrendi kendi kendine dizinede vuruyor etrafada masaya oturduğumuzda masaya vuruyor. Bence normal birşeydir sıkma canını daha farklı bir durum görürsen onunla birlikte o zaman endişelen derim ben..🙂