Bussiv uyandığında baya dinç uyandığı için hiç denemedim tekrar uyutmayı, bir de ne kadar uykusu gelse de asla kendi kendine uykuya dalmıyor hep kucağıma almam gerek. Ağırlaştıkça o kadar zor olmaya başladı ki 😑 bugün bi deneyeceğim dediğinizi bakalım. 1 saat uyusa bile benim için çok büyük olay olacak ☺️ Teşekkür ederim tavsiyeniz için