Merhaba herkese,
1 hafta önce oğluma otizm olabilir denildi ve hemen özel eğitime başladık gittiğimiz yer özel bir hastane olduğu için rapor çıkarılmadı ama rapor için devlet Hastanesi’ne yönlendirdi doktor
Bizde ikilemde kaldık çıkarıp çıkarmamakla ilgili sonuçta hayatını etkiler mi etkilemez mi asker polis veya devlet memuru olabilir mi kimi sorun olmaz diyor kimi olamaz diyor
Asker polisi geçtim de devlet memuru da mı olamıyor bilgisi olan var mı veya rapor çıkaran fikir almak istiyorum şimdiden herkese teşekkürler 🙏