Merhaba anneler kızım 1,5 yaşında ve bugün çok az çiş yaptığını fark ettim. Sabah bezini değiştirdim kahvaltı etti, çok az da mama yedi, suyla zaten pek aramız yok kısaca bezi 5-6 saat kaldı poposunda ve hiç çiş yoktu. Akşam tekrar değiştirdim çok çok azdı. Bu zamana kadar hiç böyle bir problem yaşamadık gün de 5-6 kez dolu dolu çişli bez alırdım. Böyle bi problem yaşayan oldu mu? Bir de 2 gündür biberonu reddediyor, bu zamana kadar hep biberonla beslendi.