duuyqquu Kesinlikle aç olsa çok ağlar durmaz hiç. Bence kendine ve bebeğine güven canım annesi olarak aç oldugunda anlarsin. Çevreden de çok yorum geliyor az emiyor doymuyor bu çocuk vs vs diye bana çok şey söyleyen oldu o yüzden söylüyorum ben çok strese girdim ama kilo alımı iyiydi kontrollere gittiğimde o yüzden çevreden söylenenlere kulağını tıka derim 😊 ben sonradan mamaya da basladim yetmediğini anladım çünkü kontrolde hemşire de söyledi. Kontrole git hemsiren ve kendin dışında kimseye aldırış etme. Yetiyordur sağlıkla büyüsün bebişlerimiz 🥰🐣