Merhaba sevgili anneler daha önce bi postta da yazmıştım bebegim 4 aylikken doktor tavsiyesiyle ek gidaya başladım ama kiyamadigim için az az herseyin tadimladini yaptırıyorum sütüm yetmedigi için mamayla destek veriyorum suan bebegim 4 ay 21 günlük tadimlarda sonra su veriyorum az az ama bebegim inatla cok istiyor versem bütün biberonu içecek birde lıkır lıkır iciyor görseniz sulugunu gorunce heyecanlaniyor yukaridq da sordugum gibi ne kadar veriyorsunuz ben ne kadar vermeliyim fazlasi zarar olur mu yardim edin annelerim🥺