Basak23 benimki biz yemek yerken ağzını şapırtatıp ağlıyordu. Ek gıdaya geçtik gayet güzel yiyor maşallah bi sorun yaşamadım ek gıdada. Ama aç olduğunu anladığım zaman veriyorum. Toksa kafasını çeviriyor direk zaten. Azar azar veriyorum zaten. 1 ay oldu geçeli daha sadece sebze ve meyve olarak ilerliyoruz