Kizlar bi sorum var bebeklerinizi nasil geğirtiyosunuz 30 gunluk bebeğim alttan gaz cikartabiliyoruz sorun yok ama emdikten sonra geğirtme islemini yapamiyorum ugrasiyorum uğrasiyorum cocukta tık yok youtubeden videolar izliyorum aynilarini uyguluyorum saga yatirip vuruyorum sola yatirip vuruyorum yuzustu omzumda her turlu ugrasiyorum ama yine cikmiyor sorun bende mi diye dusunuyorum artik sizin bi fikriniz var mi yada benim gibi bebeği olan ?