Ysmn-12 Kızlar merhaba. 5.5 aylık oğluma yoğurt tadimlari yaptırıyorum. Yoğurdu yedikten sonra kaka yapıyor. Normal bir durum mu hiç bir şey anlayamadım tam olarak. Tedirgin oldum