sifirekran_bolkitap Ben de bileklik var ayağına takıyorum ama kolda koparır yutarsa diye, bana doktor dedi normalde almazdım aslında
Defnenin-annesii sifirekran_bolkitap Doktor onerdiyse vardır bir bildiği 🙏🏻 nereden aldın canım internettem mi ? Bende alacağım da güvenilir bir yer olsun diye araştırıyorum..
NurY Defnenin-annesii biz hiç kullanmadik , bilimsel bir gerçekliği de yok hatta 🙏 Ama fauda gördüm diyen de var
Defnenin-annesii NurY Evet kesinlikle bende faydasını çok gördüm diyenler olduğu için şans vermek istiyorum 😊
Defnenin-annesii ayse01_alparslan 4. Aydan sonra öneriyorlar genelde canım. Nereden aldın peki internetten mi ?
ayse01_alparslan Defnenin-annesii İnstegram aldık culhacioglu.tesbihh diye bir sayfadan aldık 85 liraya aldik kolye biz çok beğendik vala
sifirekran_bolkitap Defnenin-annesii stone capsule markası, trendyol da da var bana hediye geldi ama hediye eden arkadaş kendi bebeğine de ondan almış araştırdım dedi
Caglarege03 Defnenin-annesii internetten eşim aldı canım kutusunu atmadiysam bi bakayım bulursam yazarım sizede. Diş döneminde çok etkisini gördüm gerçekten
Defnenin-annesii Caglarege03 Faydasını gördüyseniz bende oradan alabilirim bulabilirseniz bekliyorum ,🤗
nazlimom_ Defnenin-annesii kehribar sarayından almıştık 4. Ayından beri bileklik aldım kolye boynunu sıkar diye diş zamanlarıda bi işe yaramadı yani diş çıkcağı zaman hala salyalı uykusuz aşırı sinirli süs die takıoruz😂
Defnenin-annesii nazlimom_ Sahteleri de olabiliyormuş ondan mı acaba ya da etkisi neye göre oluyor bilemedim ki çok memnun kalan da var 😐
nazlimom_ Defnenin-annesii benim aldıgım yerden alan coktu post acmıstım aldıgım zamanda alanların yorumunuda okuyrak almıstom ama bi işe yaramadi malesef
Elfvli Defnenin-annesii kehribar sepetinden aldım ben. Salya huzursuzluk olmuyor diye düşünüyorum. Ozellikle salya yi buyuk ölçüde azalttı.
NiLDeRiN Defnenin-annesii bende bir umut aldım ama hiç işe yaramadı bizde . Bazı bebeklerde çok işe yarıyormuş değişiyor demekki bebekten bebeğe .
Susamuru Defnenin-annesii bu kolyeden bir bebek boğuldu kullanmayın. Gereksiz işlevsiz. Ben kızıma küpe bile takmıyorum ipli olabilecek hiç bir sey giydirmiyorum ayrıca kolyeyi siz görmeden koparır boncukları yutar be gerek var tehlike her yerde bir de biz tehlike katmayalım