Ademerve123 Anneler sürekli bu hastalıkla boğuşuyorum tam iyileşti diyorum bidaa başlıyoruz. Sinir sistemim alt üst bebeğime iyi bakmadığımı düşünüyorum hasta olduğu için 😥 benim gibi olan anneler varmı ya da önerileriniz
35izmir Ademerve123 sakin ol canım geçecek elbet bi çocuğa en iyi annesş bakar bol bol emzir biz corona olduk kızımda oldu emzirmek ii geliyor