Prensesannesi2022 İyi akşamlar hanımlar kızımin iki dişi çıktı 🤲 alt iki dis ve benim mememi çok fena ısırıyor hep kanadı yara oldu ne yapmalıyım her emişinde yara tekrarlanıyor çok canım acıyor emdikçe sızlıyor😥
Kerem_k1 Prensesannesi2022 göğüsüne zeytinyağı sürüp üstünü göğüs pediyle kapat canım hem göğüsün yağı emeceği için daha sonra emzirirken bebeğe de zararı dokunmaz, krem öneremiyorum çünkü hiç kullanmadım, kantoron yağıda süre bilirsin göğüsüne
35izmir Prensesannesi2022 öyle yaptığı an hemen çek memeyi anlasın uff ufff fln de öyle yaparsa çekiyon yani ememiyo yapmasın bi daha zamanla keser yapmaz şimdi oraya krem sür kantaron yağlı kremler var onlar iyi geliyo bir de gümüş kapak hangisi uygunsa sana heee bi de en doğal yöntem anne sütünü sür hep sık sık sür en doğalı
Gulsun2 Prensesannesi2022 Yara iyileşene kadar göğüs ucu kullanabilirsiniz veya sarikantoron kremi sürün tabi her emzirmeden önce mutlaka temizleyin.Yaralara iyi geliyor
Prensesannesi2022 35izmir çekmeme fırsat kalmıyor ki anlık yapıyor genelde doyunca yapıyor ayy ah annecim çok acidii diyorum gülüyor 🤣🤣
35izmir Prensesannesi2022 kantarın yağını yıka bnce çocuğa geçmesin bişey gülme aşılmasın şimdi 2 dişi var ilerde çok diş oluyo çok fena valla ucunu koparır diyim