snyck Ebrutoprk 3aylikken kullandım öksürük ve burun tıkanıklığı vardı 1haftada geçti ilaçtan mi doğal yolla mi bilmiyorum
Umutdeniz Ebrutoprk ben 6 aylıkken kullanmaya başladım sağlık Ocağında ki doktorumuz vermişti bı tek öksürüğü bu ilaç geçirdi oğlum 1 yaşına girecek hala da öksürüğü olduğunda onu kullaniyorum.
Prensesim2018 Ebrutoprk kullandım canım ben kızım daha 1 aylıktı kullandım bronşite yakalandı faydası vardı canımm yaa ben kullandım yani
aimra Ben kullandım ama hiçbir işe yaramadı. Çörekotu yağı kullandım 2 3 günde geçti öksürüğü Allahın izniyle. Size de tavsiye ederim, geçmiş olsun
Duyguaslannn Bende oğlum 6 aylıktı kullandım ama inan faydasını görmedim çay kaşığıyla 10 kaşık falan ıhlamur içirip bol emzirmiştim balgamlı öksürük vardı biZdede sonra zamanla geçti cok şükür
S_D Ebrutoprk merhaba. Ilk 4 5 aylıkken kullandık onu şimdi bebegim 13 Aylık hasta oldu yine onu istedim doktorumuzdan. Bence güzel şurup ve bitkisel. Bizde ise yarıyor 2 günde kesti öksürüğü.
AsilDorukAnnesi Ebrutoprk İyi bi şurup bence ilk kullanımda etki etmeye başlıyo hemde içeriği temiz .
Pinkbery Thesrakullanmıştım 8 aylıkken . Tmamen kesmedi ama iyi geldiğini söyleyebilirim. Azaltmıştı baya. Zaten en fazla 3gün kullanıp bırakmıştım
Deletedmom200 Ebrutoprk bende kullandım ilk 3 aylikti sanırım şimdi yine kullanıyorum sabah akşam 1 çay kaşığı öksürük geçene kadar vericem
Deletedmom200 Ebrutoprk bende kullandım ilk 3 aylikti sanırım şimdi yine kullanıyorum sabah akşam 1 çay kaşığı öksürük geçene kadar vericem