Bebeğim beş altı gündür büyük tuvaletini yapmadı dün ağrısı vardı lavman yaptım yapmadı yine rahatladi.ama halen yPmadi iki gundur gündüz uykusu yok ben kendimi kötü hissediyorum yemeğimi geç yiyorum isler yemek falan derken akşamı zor ediyorum…destek ve dua yorumlarınızı bekliyorum .düşünün bırakınca ağladığı için namazı kucagimdayken kıldık.bugun bebeğim iki buçuk aylık bu arada 🤲❤️ şikayet etmiyorumkesinlikle ama yorgunum sadece