Kızlar oğlum 13 aylık bugün ilk menenjit aşısını oldu aylardır hep olucak ya hasta oldu ya başka aşıya denk geldi olamadı bildiğim kadarıyla 1 yaş sonrası tek doz oluyor biz bugün nimenrix olduk doktor 1 ay sonra tekrar menenjit aşısı için çağırdı. Bilginiz var mı ? 1 yaş sonrası menenjit aşısı yaptıranlar hangi aşıyı kaç doz oldular ?