Kızım da rahat 15 gündür var bu durum doktora gittik 3 defa antibiyotik verdi en sonunda kullandık dün antibiyotik bitti onu kullanınca bıraz toparladı dün antibiyotik bitti bugün yine başladı doktorumuz salgın var diyor benim oğlum da öyle dedi ama ben çok yoruldum ağlıyor ve çok huysuz oluyor ne zaman bitecek bu salgın hastalık bilmiyorum 😩