Kızım 1,5 yaşında dışarıya aşırı utangaç dışarı çıkıyoruz örneğin kum havuzuna götürüyorum çoxuklarla oynuyor ama bir büyük sevmek istese yanımıza gelse aşırı utanma ve çığılık çığlığa ağlama oluyor. Ne bir yemeğe ne başka bir yere gidebiliyoruz dışarıda çıldırıyor bu yaşlarda böyle mi ve be yapmam gerekiyor akıl verir misiniz çok bunaldım çünkü