Kıslar doğumdan sonra regliniz düzenlimi oldu yoksa düzensizmi
Saremmmmmm ya ben emziryom 2 ay oldu doğum yapalı daha olmadim
Ecrininannes bende 7. Ayımda oldum ama bidaha olmadım beklemedeyim uzadı arası biraz