Mdorukkk Merhabalar. Kızlar 6 gün önce sezeryan oldum bugün rahimde baskı hissediyorum özellikle lavaboda normal midir ? Bu durumu yaşayan var mı ?
belinayinannesii Mdorukkk enfeksiyon da olabilir idrar tahlili verin bence, aynısı bana da oldu enfeksiyonum varmış ilac kullandim geçti
belinayinannesii Mdorukkk idrar yaparken yanma sancı kasilma oluyorsa enfeksiyondur çünkü bende ameliyatta ve sonrasında enfeksiyon kapmisim .. adet sancısı gibi rahim kasiklarim agriyordu megerse bundanmis